New York – Colombia – Brazil

Zadnje poglavje zelo razburljive knjige… Floripa, Sao Paulo…

No sanjske plaze Florianopolisa bi bile se toliko bolj sanjske, ce ne bi prispel tja z vrocino, zaradi katere sem se kljub 30C zunaj tresel od mraza 2 dni… No ko sem se pa pozdravil, pa me je cakalo 2 dni dezja…

Sem pa ugotovil zdravilno moc sambe… Me je moja gostiteljica Gabriela, ki sem jo spoznal preko couch surfinga peljala na hudo sambo v ribisko hiso tik ob morju… Hisico za vikende spraznejo in naredijo zabave s sambo… 3 hudi bandi in 3 hude pevke, pa pivo in ples… V trenutku pozabil na utrujenost in slabo pocutje!

Nasel najdrazje kite surfanje na svetu pomojem… 170eur za uro in pol… Se dobro, da je je bil dez tist dan, ko sem razmisljal o tem… Se potolazil s porcijo 12 ostrig, ki so znane na tem otoku… Bile so dobre ampak mislim, da jih imam sedaj dovolj za nekaj casa… Videl dejansko eno sanjsko plazico, saj so bile ostale prevec polne argentinskih turistov. In kako prepoznas Argentinskega turista brez, da slisis spanscino? Praviloma imajo ali grozno frizuro ali pa srebajo mate caj s srebrno slamco iz svojih buck. No ja pogosto najdes kombinacijo obojega… So pa total smesni s tem cajem… Na plazo grejo v kopalkah, na rami je brisaca v roki pa kompletek, termovke z vroco vodo, bucka in vrecka s cajem… Kako blazno ne prakticno…

Zadnji dan Floripe je na otok prisel tudi Simon in sva skupaj sla do njegovega kolega, ki zivi na otoku z zeno… Edu se je odlocil za selitev iz Sao Paula v Floripo po tem, ko so mu tretjic s pistolo ukradli avtomobil in spraznili stanovanje… Jep, bi rekel, da je to dober znak za spremembo zivljenjskega okolja. Sedaj z zeno zivita v idilicni mali hisici v blizini morja, ki je obdana s tropskimi drevesi… Par pivick, pa super vecerja na terasi, debata… Mega vecer za slovo od Floripe… Sem pa naslednji dan, po tem ko sva s Simonom Eduji pomagala pri fotkanju enega izmed indijancev, za katere so sedaj pripravili na otoku univerzitetni program, vendarle dozivel ze znameniti brazilski Churascu – meso na zaru/all u can eat. Zadeva sicer ni bila poceni, ker smo sli v bolj fensi restavracijo, ker so bile vse ostale zaprte.. Tako je bilo s pijaco vred 30 eur. Imas pa samoposrezni bife s solatami, susijem, ostrigami, prilogami, zelenjavo itd… Potem sedis za mizo in imas kartoncek podoben podstavku za pivo, ki ima na eni strani zeleno-Ja in rdece – NE. In toliko casa, kot imas zeleno, ti iz zara nosijo definitivno najboljse zar meso ever! Najbolj me je presenetila izbira kosov mesa… Kaj pa vem I might be ignorant, ampak pri nas sem poznal kvecem kak biftek pa kremenatlc na zaru… Medtem, ko so tukaj ponudili kakih 8 – 10 razlicnih delov govedine, ki so se razlikovali po videzu in okusu… Poleg tega si lahko dobil tudi piscanca, pa mozarello na zaru, slavne piscancje srcke na zaru itd… Je pa tako, da imajo meso napiceno na kovinski palici in ti prinesejo potem cel kos in ti odrezejo na kroznik, koliko kot si zelis… Res luda mavrica okusov, ki razlozi zakaj so vsi tako debeli, da sem videl se zalitega angleskega hrta tukaj, za kar sem mislil, da je fizicno nemogoce…

Oh ja… Kako bi lahko to pozabil… Iz severa Brazilije prihaja vecina njihovih najlepsih fotomodelov… Dekleta so bila kot, so mi ze vsi povedali tukaj res najbolj zanimiva… Zagorela polt in pa sinje modre ali zelene oci, visoke, lepe… Nicht schlecht. Sem pa videl tukaj ponovno tudi 2 crnca z sinje modrimi svetlimi ocmi. V celi Braziliji sem jih videl kar nekaj, ampak ce bi jih videl se 1000 bi me po mojem se vedno vsakic znova sokirala ta divja kombinacija.

Aja..tocno… Tudi tukaj so me navdusili akrobati, klovni, zonglerji & co, ki ti uprizorijo v upanju na kak kovanec, medtem, ko cakas pri rdeci luci na semaforju. Eni so vrhunski, eni amaterji, ampak ne bi se branil tega med rush hour-jem v Ljubljani…

Povratek v Sao Paulo… Pocutil sem se, kot bi prisel domov… Tokrat sem bil nastanjen pri Melissi in sem ostal vsega 4 dni, ki sem jih super izkoristil. Prvi dan sem dopolnil moj tattoo… Zakaj dopolnil…? Well… V Barceloni sem si dal naresti 4 kocke, ki jih zelim zapolniti s stvarmi, ki mi pomenijo najvec v zivljenju… V Sao Paulu sem tako dobil old school jadrnico, ki predstavlja potovovanja/avanturo in pa del MC Escherja, ki predstavlja well sanje in umetnost… 3. kocko bom naredil v Londonu – fotografija …4 pa bo ostala se prosta, dokler ne dozori… In ne..ne bom pokazal!

Dan 2 in 3 sem koncno speljal jebeni fotoshooting! Vadla mi tudi novi stilisti niso odpisali in mi je makeup artistka zadnji dan pred prvim shootom skenslala.. Ampak! Bejbika je bila reeees mega in je prinesla 4 cool stylinge iz vintage shoopa in si sama naredila soliden makeup… Bila je tocna… Govorila Anglesko dovolj za osnovno komunikacijo in nic ni sitnarila, ko so naju kur*** policaji odgnali iz lokacije, na kateri sem si res zelel fotkat… Mega shoot skratka, ki mi ga ni uspelo narediti prej v 10 dneh, ko sem bil v SP samo zaradi tega!… No drug dan pa sem fotkal pri kolegici Fernandi doma, prisla makeup artistka z eno uro zamude ampak smo vseeno naredili nekaj lusnega materiala! They really made my day! Se posebej, ker mi je shoot propadel ze v Riu, Belo Horizonte in v prvem obisku Sao Paula…

Zvecer pa z drugo Fernando (dr. plesa) na se zadnjo Sambo. V isto solo Vai Vai o kateri sem ze pisal…AAAAMPAK s foticem tokrat! Je bila pa posebna vaja… Cena je bila 2x, 4x vec ljudi, se vec bobnarjev kot zadnjic in pa..pazi to… orkester!!! Dirigiral je nek slavni Brazilski dirigent/pianist in smo bili delezni nekaj Bacha, potem pa mesanice klasicnega orkestra in samba ritmov! Noro! Velik fotoaparat se je tudi tokrat lepo izkazal kot all access pass, tako da sem se ponovno prebil med bobnarje in plesalce. Luuuudilo..spet no… kaj nej recem.. sucker sem… Ampak take energije, plesa, pelja in veselja res nisi navajen od tako raznolikega in treznega folka! Tokrat je bila ena druga glavna plesalka… Tista, ki je najvecja in najbolj energicna… In to bejbo je tttttrgaaaaaaaaaaaal! Tresla rit zapopiziiit, se vrgla med folk..in pazi to! Bejba je med paradiranjem v belem minicu s petkami z zaletom naredila preval na tleh, zapozirala ob pristanku, skocila nazan na noge in odtresla trit naprej!!!? WTF?! Bobnarji pa itak vsi veseli pozirali foticu, glavni vodja bobnarjev mi med vsem folkom pokaze naj grem na njegove dirigentske stopnicke za bolso fotko… Skratka, poglejte si fotke…

Zadnji dan pakiranje, ki je iz ne vem kakega razloga slo kljub manjsim nakupom prvic na potovanju prez pretiranih zapletov…No ja… zdej samo ze upam, da ne bo z Benetkah kaj teklo iz ruzaka ven…

In pa se nekaj zadnjih vtisov zdruzenih…

In exactly 3 months I have:

Visited 4 countries (USA, Colombia, Peru and Brazil)

Flew with 17 airlpanes.

Tried out 23 new tropical fruits and 16 brands of beer.

Cyceled all around NY, kayak on the rapids of 2. and 3. degree, went diving,  learn how to kite surf, tried out wawe surfing, surf kayaked, swam in the Amazon river, climb the jungle trees, drive the motocycle on the sand dunes, took a bath in mud volcano, drowe the motor boat and kayak on the Amazon river, got a tattoo, cought 6 piranhas, sleept in the jungle, swam in the ocean, swam in the river rapids, petting monkeys and kaymans, been searched 12 times for drugs and weapons, tried out all the possible traditional food from NY to south of Brazil, learned to dance salsa, samba and forro, improved my Spanish, learned the very basic of Portugese, saw about 30 incredible concerts, had three fashion photoshoots, shoot 200GB of photos and videos, drowe all around the Colombia which was definetly the most adrenalin and crazy thing.

And most important I meet most incredible people that I have to thank sinecerely for the all the hospitality, kindness, help and love!!!

So thank you one more time: Jaka,Ursula, Eliana, Margarita, Jose, Ronnie, Anders, Fernanda, Julia, Ighor, Ana, Ivan, Marcia, Simon, Luis, Gabriela, Fernanda, Eduardo, Melissa  and all their amazing friends, family, partners that I have met!!!!!

And the negative experiences you might ask……  I lost my Slovenian sim card, I lost my beer belly, my credit cards were blocked 5 times, I missed one filight, once run out of petrol in middle of the sand dunes, my laptop crashed two times, 2 times almost died in carcrash, 2 days of fever and 7 days of cold, 6 rainy days (days for reading and writing blog), 328 bites of mosquitos and sand flyes, after the hard core kayak lesions walked around like a cripple for 2 days because of the muscle pain, spent tooooo much money…

My only fear all the trip was loosing my photos and also loosing cameras would be a pain in the ass, but on the end…thx god everything turned out well… No data loos, no steels and both backups working.

And what did you do this winter?

If 2011 is going to be as spectacular as the 2010 I want to make also the next winter couple of months shorter. Now is I guess time for Burma & India, or Africa finally.. and then Bangkok and Laos again, Argentina, Chile, China , Turkey, Albania again, LA , Madrid, Lisbona, Paris, Sarajevo…not neccesaty in that particular order…

 

P.s. Dostikrat ste me vprasali ce bo kak potopis.. BO… ampak prvo moam urediti ves foto in video material in pocakajmo, da bo vreme vzunaj vsaj malce bolj podobno tistemu v Braziliji in Kolumbiji! 😉

 

Acai the best dessert ever !

Brazilian natives on the University .

Samba party with Couch surfers in Floripa

Melissa

Fat ass sit

Mc Escher. exhibition with this amazing illusion. I am not that small nor Julia that big!

Pack Man

 

3 responses

  1. Great again, impressive pix, I’ve recommended this blog to a couple of friends and can’ wait to see the complete story. Glad that everything ended up fine.

    March 13, 2011 at 10:41 pm

  2. What idid I do this winter ? LOL, any things but the most exciting was definitely following this blog :)…

    March 13, 2011 at 10:43 pm

  3. (idid=did),(any=many)

    March 13, 2011 at 10:44 pm

Leave a Reply

