New York – Colombia – Brazil

Bogota – San Gil … Adrenalin taksen in drugacen…

Komaj hodim, boke tezko premikam, tako da zgleda kot da sepam, opecen, odrgnina na celu, na kolenih, pecejo oci…AMPAK..bil je prfect day! Celodnevni tecaj kajaka z enim najbolsih kajakasev v Kolumbiji. Prvo trening v bazenu, po kosilu reka… Ce koga zanima kako se najhitreje nauciti spanscine… Odgovor je z glavo pod vodo in obcasno hlastajoc za zrakom… No ja.. Vsaj par besed ti gre tako dokaj hitro v glavo. V je*** uri in pol mi je uspel skupaj sestavit enga usivega eskimcka.. Ne morm se ravno pohvalit z eskimom, ampak reki se nisem dal… Brzice do 3 stopnje, adrenalin in gasa…
Trenutno se nahajam v San Gil-u, kolumbijskem Bovcu, kjer je raj za raftanje, kajak, jadralno padalstvo, abzajlanje, jamarstvo in trekinge… Mestece z mega trznico s 1000 vrstami sadja, tgom polnim ljudi in ozkimi ulicami z brnecimi motorji… Nastanjen sem v Sam Vip hostlu, kjer imamo celo bazen na strehi, plinski zar, savno in pogled na glavni mestni trg. Zaradi adventa se neprestano nekaj dogaja, danes je tako vecer svec, ki bodo bojda gorele po celem mestu. Koooncno sem na potovanju docakal tudi prva 2 dneva sonca, japank, kratkih hlac in soncnih opeklin. El Nino zajebava celotno J Ameriko, tako da so povsod veliki problemi s poplavami, plazovi in vsem kar pase zraven.
V Kolumbijo samo sem prisel pred dobrim tednom… Na letalu sem tokrat sedel zraven Kolumbijca, ki dela v NY, sicer ima pa plantazo kave in banan v Kolumbiji. Se vedno upam, da se nama uspe dogovorit, da ga pridem pogledat. Cim sem stopil iz letala sem v nosnicah zaznal ze dobro poznan vonj smoga juznih prestolnic. Ob izhodu pa me je ze cakala in mi mahala Eliana. Dobra prijateljica moje prijateljice Ursule iz Ljubljane, ki naju je povezala. Seveda se je takoj zatem, ko sem se vsedel v taksi ulilo kot iz skafa in tudi jakne zacuda se ni bilo potrebno sleci… Bogota namrec lezi na 2400m nadmorske visine in temperearuture so precej jesenske. Eliana je industrijska oblikovalka, njeni cimri so filmarji, cimre tudi designerke… Kljub dezju in nizkim temperaturam sem se v trenutku pocutil, kot doma… Glede na to, da pred potovanjem nisem imel casa za planirano ucenje spanscine, nabiranje kondicije in prebiranje osamljenega planeta, sem za to izkoristil Bogoto… No ja.. kondicija se je nabirala na zalost samo s pitjem pivca a vendar, cant have all rigt…? V enem tednu sem sprobal 14 novih vrst sadja in tudi za ostalih 6 vrst, ki sem jih ze probal bi lahko rekel, da imajo povsem drugacen okus. Sprobal sem vecino tradicionalne hrane… Imajo mega krvavice, ki so skoraj identicne nasim! Mega platane (velike babane za kuho), pa manioka, koruza, fizol vseh oblik… Porcije so ubijalske! S kolegico sva narocila zrezek medium velikost in smo se 3 najedli od njega. Ne pretiravam, to je bil najvecji biftek v zivljenju in tudi en izmed najboljsih. Medium done, na pravem zaru..mmmm…. Pa sokovi vseh vrst… Sedis za pultom kjer imajo vse vrste sadja… potem imas pa zraven se mini akvarij s skoljkami, pa migetajocimi rakci, pa prepelicja jaca, moj obozevani koriander in se kaj bi se naslo!
Zur se nadaljuje tudi tukaj… Toliko o pocitku… Salsa, salsa, salsa… po 3. pivu sem ze na intermediate stadiju… Do advanced bom verjetno prisel sele po enem mesecu vadbe..No ja..vsaj upam. Ker tukaj ni tega..Jooooj.. ne znam..joooj ne bi.. Jah.. ce si v klubu, moras plesat ne glede na to kok slab ali dober plesalec si. Bejbe… am… hjam..aaam… hudel! In tukaj za razliko od Kube, Azije itd… te noben ne gleda postrani, ko pleses s kako, se sprehajas s kako… So Kolumbijci po izgledu precej evropejski in mene tudi zaradi brk pogosto zamenjajo za lokalca… Zal cene niso Azijske… Pivo v trgovini je sicer 50centov, v lokalu pa do 2 eura za malo pivo. Kosilo je med 4 in 12 eur. Taksi je poceni.. 1 evro do 5…
Ze drugi dan, po prihodu sem sel z Eliano na fuzbal tekmo… Naviat za Pepiktas.. Njeno zensko ekipo v ligi studentk umetnosti… Res mega tekmica in valda so nase punce zmagale s 5 proti 2. Vamooooos! Od vecerov pa je bil vsekakor nabolj zabaven tisti, ko smo sli igrat TEJO (izgovori se teho). Tejo je najbolj podoben recimo nasemu balinanju.. Imas stezo, na obeh koncih steze pa skatljo, ko je odrezana pod kotom 45 stopinj, tako da je kot trikotnih, z daljso stranico obrnjeno proti igralcem… Ste z mano? No ta kot, trikotnik, je napolnjen z glino, v sredini je pa oboc velikosti kroznicka za sladico… No to se ni vse.. Na tem krogu…obrocu sta pa na zgornjem in spodnjem delu se dva trikotna zavitka polna smodnika.. Ja prav ste prebrali, smodnika… Vsak igralec ima svoj Tejo, ki je kot sploscena kugla za balinanje iz svinca in to zadevo se trudis spravit, v obroc (optimalno), zadet in s tem pocit zavitek s smodnikom ali pa vreci vsaj cim blizje obroca… No mogoce se ne slisi tako zabavno, ampak… cena za igro je gajba pira! Tok casa kot pijes, tok casa lahko igras… Igrat smo sli s fuzbalerkami in kolegi tako da nas je bilo 2×5. Ko se je zacela praznit 2. gajba, sem zadel 3x v sredino in 2x eksplodiral smodnik… Uspelo nam je razbiti 2 ploscici ob progi in naceti pisoar, ki je zaradi prakticnosti tik ob igriscu… MEEEGA…
Kasneje smo vecer nadaljevali v Zona Rosa, kjer je ogromno raznih zur placov…Koncali smo v res cool klubu, ki je mel notri super designersko meet vintage pohistvo, drevo, in pa streho steklenjaka… Tudi tukaj imajo namrec protikadilski zakon, ki je pa dosti poenostavljen.. Ce vidis nebo, lahko kadis… No ob odprtih panelah steklenjaka so tud notri lahko kadili in zrak je bil cool… Iiiin…. Ok, to da na potovanu vedno srecas kakega slovencka je logicno.. Ampak jaz sem v Kolumbiji v klubu nakljucno spoznal, Brazilca, ki je dober prijatelj mojega kolega iz Ljubljane! What are the odds!?
Zaradi crknjenega compa… Samo par random fotk… Drugi del posta pa zaradi lazje berljivosti v parih dneh…
Krvavicke, krompircek, arepa, pujsek in kolumbijska kola…
5 responses

  1. P.

    oh ja! obožujem južno ameriko! hrana je bombastična, določene vrste sadja malo manj, ljudje pa itak fenomenalni! z vsakim postom sem ti bolj fouš 😀 !

    December 11, 2010 at 11:03 am

  2. Pingback: Colombia..first impressions « I came, I saw, I photographed…

  3. “Krvavicke, krompircek, repa, pujsek in kolumbijska kola…”

    Uganeš kateri del sem prebral narobe?? :))

    December 14, 2010 at 6:58 am

  4. Pujsek? 🙂

    December 18, 2010 at 3:36 pm

  5. Mmmmm niti ne 🙂

    Ampak samo pujski razmišljajo svinjsko 😀 😀

    December 18, 2010 at 4:47 pm

Leave a Reply

